2010. január 30., szombat

Love is name sex is game forget the name and let's play my game!

(Szombat)
Hát este szokás szerint tanulnom kellet volna.. -.-"
De hát felszöktem msn-re 18:00kor aztán Csibivel és Nikivel msn-eztem 21:00-kor kb. bejött anya és itt izélt..xD ho mi sz*rnak vagyok fent msn-en mert tanulnom kéne +ho mért basztam át..(ami nem igaz csak szerinte..).
Amúgy addig végig perverzek voltunk, mint mindig. xP
Aztán mikor anya kinyomta gépet én megvártam míg elalszik( komoly 2 percébe került xD)
és felhívtam Nikit (apum számlájára, amiért rendesen kiakadtak :S).
De végülis így folytattuk az msn-t Niki volt a jobb és a bal kezem :)
Aztán történtek az események egymásután, de végülis egy nagyon jó dolog sült ki :D.
Azt nem mondom itt el ho mi, végülis előbb-utóbb ismerőseim szerintem úgyis megtudják.
Megtartottuk azért a gruppen-t xD és persze pontosak voltunk mert 23:00-ra volt megbeszélve nálam és hát itt is voltak mind2-en addigra... úgyhogy bepótoltuk a disco-ban kimaradtakat..xP
Amúgy bocsi ho most írtam meg de anya eltiltott a hétvégére, mert felszöktem :S:/

Nincsenek megjegyzések: