2010. január 27., szerda

Ma mikor beértem szokásomhoz híven késtem xĐ
Első dolog amit megkaptam, hogy üvöltik a nevem... xĐ mert, hogy
drága Danika kinyomtatott egy 2 évvel ezelőtti esküvős képet xĐ pénzért mutogatta
mindenkinek [jó most nehogy azt higgyétek, hogy valami perverz kép lett volna, nem xĐ]
persze el is kértem de nem akarta odaadni, de meg esküdtem ho biztos nem fogom össze tépni
(Betty megtette helyettem is xĐ)..
Tegnap Patrik meg Varga megkérdezte ho mit kérek szülinapomra és a Vargucimucikámtól
♥nem tom még, de a Patriktól KIS PATRIKOT kérek az bizti:D xĐ
/Ma este Nikivel camon keresztül fényképezkedtünk xD
♥Niki
♥Msn
♥Web cam
♥Két coff
♥Tupírozott haj
♥Fotók/
Am + ma pirulj nap volt!^^:$ Ma mindenen elpirultam xP
Állítólag mikor Niki&Gabyka&Orsi hívtak ho elmondják a híreket akkor is =):$
[Am nem nektek ment lányok a KUSSOLJÁL MÁR BAZD+..xĐ, hanem a pisiseknek a szomszéd WC fülkébe..xĐ]
Bea még egy letapizás és vissza tapizok xĐ Jah bocsi én kezdetem reggel=P ..
Mára ennyi..aszzem

PusziiPáá
Joccakát:Đ

Nincsenek megjegyzések: