2010. október 8., péntek

Fővárosi Állat- és Növénykert


Szerencsére nem mindenki ment az osztályból:D bár Gergőt sajnáltam.. :/
Buszon megint fiúkkal körbe véve ültem..>.<:D de zenét hallgattam, mert muszály volt gondolkodnom valamin/valakin.. :):$ tök jól elvoltam a gondolataimmal xd mikor belenézek a táskámba.. és sehol sincsenek a fényképezőgép elemeim o.O áhh :S Nikivel mikor oda értünk a zoo-hoz elmentünk elemet venni.. nem volt a reálban o.o és erre elküldtek a trolibusz végállomásához o.O azt hittük már nem lesz elem, mert ho azt mondta az ofőnk, hogy siessünk.. :S végülis nem kellett messzire menni ott volt a másik bolt és ott kaptunk elemet, de már jött a telefon, hogy hol a fenébe vagyunk már.. mire vissza értünk már bent voltak.. xd
Játszottunk.. két csapatra váltunk ( lányok-fiúk ) csapat kapitányok kellettek.. fiúknál nem tudom kivolt..XD de, hogy nálunk a lányok egyszerre mondták, hogy Brigi.. o.O:D aztán kaptunk térképet is..XD mikor regisztráltunk..majd elindultunk.. végig veszekedtük az egészet.. közbe Erika csomószor bedobott egy olyan mondatott, hogy hallod nem igaz ho nem tudtad megjegyezni ho "..."(mégmostsetudom) bezzeg. hogy ha Balázsról kellett volna megjegyezni valamit azt tudnád, mi??!?!..:$XD kellemet len de ez van.. szőke percemben mondták..xD És az osztályból mi lettünk az elsőők *büszkefej*:DD akkor ott zétváltunk, szerencsére..nem akartam tovább hallgatni őket.. o.o
Én Nikivel mentem :)Jani, Szili, Máté, Gábor jött velünk és csináltunk párképet:)
Majd viszza mentünk és csináltunk pár csoport képet is:$:DD*.*(LL)

Nincsenek megjegyzések: