2010. október 8., péntek

Isaszeg

"Az Isaszegi csata során Isaszeg és Gödöllő között került sor a tavaszi hadjárat első szakaszának döntő csatájára. 1849. április 6-án a tét mind a két hadsereg számára nagy volt. Ha a magyarok győznek, a császári-királyi hadseregnek Budára vagy Vácra kell visszavonulnia, s ezzel befejeződik a Duna–Tisza köze felszabadítása. Ha a császári-királyi hadseregre mosolyog a hadiszerencse, a magyar fél kénytelen visszavonulni, s biztonsággal csak a Tisza vonalán szilárdíthatja meg helyzetét."

Szerintem ennyi töri elég lesz:)
Szóval az iskola nagy része október 6-án tett egy kis kiruccanást Isaszegre. (:
Odo fele az úton: Jani, Sanyi, Szili, Norbi volt az akikkel végig röhögtem :DD
Elöször múzeumban voltunk, azt hittem sosem lesz vége o.O
Majd lesétáltuk az állítólagos 1500 m.. felmásztunk arra dombra xd ott fotózkodtunk.. Péter bácsi csinálta a képeket... XD hát megse nyomta a gombot na mind1..XD
Majd abba sárba elmenni a síremlékműhöz..:S
Ritka vicces dolgokat csináltunk.. :$
-Kittittt elkísértem pisilni..XD
-Átöltöztem az erdő közepén..
-Kitti nyalásán való röhögés.. :$XD

Vissza fele mikor mentünk a buszhoz.. o.O azt hittem ott fogunk meghalni..xdolyan csúszóós volt, de legalább megtanúltam repülni.^^ meg azt, hogy hokell nem pofára esni a repülés után.^^XD

Buszun haza fele elég nagy vitával zárult:S
A hülye fiúk videóztak.. és én megkértem ho angem nem.. de csak azért is csinálták.. és beszólogattak.. aztán hátra mentem olyat kapott az öszze o.OXD
de le fogta a kezem ricsi és marci közben videózott.. zoli erre fel húzta elég rendesen a pólóm.. :/ majd az ofőnk kitöröltette velük szerencsére... :/:)
De Gergő mellém ült haza fele úton:DD Jól elvoltunk.. ~zene~röhögés~magánélatidolgok:T:DD

Nincsenek megjegyzések: