2011. február 1., kedd

01.31.

Ma reggel már 7:25-kor bent voltam a suliba.. oO Ezt persze Trixinek lehet köszönni:)
Ott reggel már vinnyogtunk egy sort.. eg hallgattuk, hogy, hogy dicsérgetnek:P Kicsit össze öltöztünk.. farmer-fehér"topp"-kockás ing-göndör haj:) Persze gy kis "sírás" is volt a tegnapi nappal kapcsolatban(+a szombatestiitelefonálásmiatt..><)
És mikor megjött a 3-as *_* kb reagálásunk-> Jaaj, itt vannak *_* dejóó: DD
persze ez olyan vigyorgással..>< Fent az osztályban viszont olyan "jó" dolog történt, szinte csak a jobbak voltak :DD persze Tomi és Bogi hiányoztak.. :/(L)
Matekon Bónával játszottam meg kemény 190 ft.-al..XD még Anikó néninek is tetszett..az elején..:$XD
Technikán Marika nénivel a ValóVilágról beszélgettünk. Szinte csak én nézem az osztályból oO ez milyen már..>< elmondtam neki mindent róla :DD és Szandikáról külön beszámolót tartottam, és ismerős neki o.o tiszta raaj :'D ilyet szól, hogy lehet én még tanítottam technikából az a felfújt szájút..??XD segááz: D
Bioszon doga volt..-_- aztán Angolon megint röhögés, a nagy semmin.:'D
más nem volt nagyon a suliba...

Este: Csibivel kommunikáltam.>< az elején végig kííínzott. :@[ mivel fogyókúrázok, csoki hiányom van.>< és nem olyan képeket rakott be, hogy áhh *_*] nagyon gonosz volt. ><
aztán volt az a kis félre írásom nála-> _ηυsιι.~ üzenete (19:25):
*papinak akkora cserenűsznye fája van.*_*
... XDD segááz. ő meg halálra oltotta magát.>< ->

ηυsιι.~ üzenete (19:32):
*és nem etettél meg kolbásszal o.oXDDDhááh:DD
Csibikosz ;P üzenete (19:32):
*:-O
*úristen
...*az úgyelfelejtettem hogy most jutott eszembe
*bazdmeg
*dekurvakibaszott szenilis köcsög vagyok
*rohadt életbe
*faszomxd
*hánemigaz
*xd 
 
 Öhm más nem volt már tényleeg:'DD
UI.: Köszönöm szépen Erika és Ricsi, nagyon jól esett... :/




A tegnapi bejegyzésemből hiányzik egy szó, most itt van teljes egészében a mondat->Ebből az egészből remélem nem lesz semmi gond, minden ugyanúgy lesz mint eddig, és talán még jobban alakul a barátságunk.. :)

Nincsenek megjegyzések: