2011. február 1., kedd

februárelseje.

Úristeen : |:D tegnap óta 150-et ugrott a látogatók száma *_* köszönöm skacok :'D(L)

Suliba, szinte semmi nem volt.>< 14-en voltunk összesen . :'D kémián dogát írtunk., Zoli megint rólam és a füzetemből írta meg..XD töriből elmaradt a doga*_* angolból témazáró -_-(N) de szerintem egész jó lesz :D magyarból életrajza 5-ös *_*( és semmit nem tanultam >< csak órai anyagból "gazdálkodtam":'D [ anyu te ezt mind nem láttad:'D ]). Tesin futás volt [ mostanában egyre jobban szeretek futni..(: ]Ofőn.. hát az hosszú.+ nem is nagyon publikus..-_-:S
Suli után irány haza, majd HÉV-hez. Baktay-ba mentem megnézni a központim eredményét:) hát összesen 62 pontom lett.. :/ szerintem ez kevés.. de akik oda járnak ismerőseim azt mondják, hogy felfognak venni.. :) Hát remélem : D

Már csak 2 hét és szülinap:$$ áhh már kiváncsi vagyok kitől mit kapok*_*  ( remélem sok puszit-ölelést-és egy gyönyörű kérdést :'D)

Mára befejeztem.:) Puszcsook skacok. *_*

Nincsenek megjegyzések: