2011. április 5., kedd

értseddrágám:D

Cody Simpson....Justin Bieber... ésatöbbiésatöbbi..
Nem tudom mire fel fikázzátok (ennél kevésbé undorító szó nincs rá..-_-), szerintem akkor is jó ...és tudom, nem csak én vagyok vele így...
Azért csaj létedre az, hogy ilyeneket mondasz-> "fúúj fiúk~szerelem~ kizááárt. esküvőm se lesz", "nyálas-szerelmes filmeket se néznék semmi pénzért..", szerintem elég gázoos.. :S Jó nem azt mondom, hogy olvadj el minden Justin Bieber "utánzattól", de ha valakinek tetszik, mért kell az orra alá dörgöl 100x, hogy szerinted mekkora egy szar az egész.?!?!?!?. -_-
és csak, hogy lásd, hogy milyen "kedves vagyok"hozzád-> Őszintén kívánom, hogy egyszer tudd meg istenigazából milyen szerelmesnek lenni.. Még akkor is ha csak álmokat kergetsz...vagy valaki ESETLEG(xd) viszont szeret..

Nincsenek megjegyzések: