2011. április 3., vasárnap

Április 2.~

Reggel 8-9 között keltem(:
Felöltöztem, pörögtem össze-vissza. Már majdnem elindultunk, mikor mami betoppant az ajtón. :) Anyuval elkezdtek beszélgetni, én felültem a konyha pultra ahogy általában, mikor számomra ilyen érdek feszítő beszélgetést hallgatok. :'D Éppen nézgelődök kifelé az ablakon, mikor megpillantottam egy focilabdát az udvarban.:O Szinte senki sem fogja most elhinni, de kimentem focizni, esküszöm, poén volt :'D Azután elindultunk Pestre vásárolni, ugyanis a DC elszakadt -_-:S
De nem baj, lett helyette Supra.~ *-*(olyan ami a képen is van :$ )


Majd beültünk kávézni. :D

Majd irány haza, vagyis papához onnan mamához.:D
Mikor ha értünk rögtön mentem szomszédba Vivihez, hogy jöjjön ki velem focizni. *-* és 1órát fociztunk legalább.:'D holnapra a reggeli programot is megbeszéltük :)

C. Tomii :'D tiszta jó fej :D jót beszéltünk. :) (L)

Koli is  rám írt. :) Vele is megbeszéltünk gyorsba minden fontosabb dolgot ( felvételi- pasi ügyeim..xdd)

___


Hogy szeretlek-e.? A szívem közepe vagy.! Úgy őrizlek benne, mint egy ékkövet.! Nem megígértem, hogy sosem hazudok neked.? Hogy szeretlek-e.? Minden porcikámmal.! A szívemmel, a lelkemmel, az agyammal. Minden sejtemet, a szellememet átjárja az édesség.! Nincs számomra más, mint te.!:)

Nincsenek megjegyzések: