2011. április 10., vasárnap

Az elmúlt 4 nap :D

Szerda.~
Szandival és Gergővel hülyültünk angolon :'D
Ceruza törés megint megvolt..xdd
"Szandi: Ildi, eltörhetem ezt a zöldet? Van még vagy 20 db belőle.!
Ildi: Meg ne próbáld, kiküldelek anyádhoz.!
Én: Szandiii, itt az enyém, ezt tördelheted. :DD
~ Szandi próbálkozik nem megy.-odaadja Gergőnek- Gerinek se sikerül. én közbe végig szakadtam az egészet ahogy próbálkoztak.~
 Zolival is találkoztam. *-*

Este végig zeneszövegeket irkáltam, ahelyett, hogy féészeztem volna-_-, de legalább nem másnap kellett, az órák alatt :'D
____

Csütörtök.~
 Aznap nagyot fordult a kocka bennem. Főleg  levél után.
Minden más válaszra felkészültem már lelkiekben, csak arra nem.  Ha nem ültem volna, akkor szerintem ez néhai szokásom a "seggre esek, mert nem akarom elhinni" lett volna.. :'D Olyan édes volt. *-*
Bár már a levél előtt is teljesen más volt, hiába voltak ott a fiúk, meg se mozdult :D
_Norbika-Ricsike-Balázs, ugye katasztrófavédelmin voltak. Norbi hiányzott a legjobban, nem volt kivel megbeszélni a hülyeségeket. :// amikor mentünk a pályára kifeléé pont akkor jöttek vissza, és áhh *-* Norbikát majdnem megfojtottam :D és gyorsba közöltem vele az új infókat nehogy lemaradjon. :D
_Ricsi a pályán megint hozta a formáját, megint bunkó volt..-_- Petra+Maya még másnap is emlegették, hogy mekkora paraszt volt, hogy dobálta őket a kövekkel..xddd
_Kisebb fajta lány gyülekezőt tartottunk a focipálya kellős közepén. :$

Péntek.~

Egésznap a hangomon röhögtek a kötsögök..-_-xdd ugyanis megint beteg vagyok.. (Y)
A nap elején még írnom kellett mindent..xdd

Suliba és délután már csak Marcira emlékszek *-*

Este a Martinnal és Dáviddal ültem a kapunk előtti árokparton, hozták a bájszikülöm :'D
Legalább másfél órát beszélgettünk :D - agyfasz.  - szellemek  - nyári talii :D az a csúnya ötlet... 6személyes sátor+matrac.:$:D
Elkezdtem repkedni, mint azon a pénteken amikor csak 4-en voltunk a pályán(Dávid-Bani-Eszti-Én). xddd
Dávid megjelölte az úttestet.xdd Telefonszám cseréék: D Szóval eszméletlen jól elvoltunk :D(L)

Szombat.~

Dávidnak reggel ment az sms, hogy ne jöjjenek át mégse, mert nagyon szarul voltam. Hát 2-3 óra múlva már nagyon megbántam azt a hülye sms-t.. :S
Délután készülődés mentünk mamiért Pestre . :'D Este mami elött öcsivel meg Mercivel :D
Amúgy Merci is jól kezdi a beszélgetést...-> "- Jártok a *****-val?"-Neeem ...
Mikor haza értem rögtön Ricsikével folytattam a beszélgetést(útközben is vele beszéltem féészen..xdd)
több mint 200 komi *-* Jók voltunk :D(Y) Én mindent lájokoltam neki, enyhén idegesítette :D
22:15 után hívott, hogy akkor már megint mért haragszok. Azt hiszem több mint fél órát beszéltünk telón. Egész jót beszéltünk :)
(A képet bár féészről lekellett szedni, mert a tanárok látják, de ide majd felrakom :DD)

na kb. tömören-röviden ennyi volt. :)
puszzcsook skacok. :)

Nincsenek megjegyzések: