2010. november 27., szombat

Gyors összefoglalás..

Hát anya szerdán elvette a telóm.. :S mert nem tanulok.. -.-
másnap 5-ösre feletem fizikából... + kaptam egy 4-est és egy 5-öst töriből. :'D
Jók voltunk Kittivel törinél mit ne mondjak.. :P


Péntek:  
Advent volt a suliba:)
semmi tanulás *-*
1 óránk elvileg lyukas lett volna- helyette aulát kellet berendezni a 8/b-sekkel:D(L)
2.óra.. ünnepség.. -.-" :'D
3-4-5. film nézés :D
A jövő kezdete. :) szerintem egész jó volt.. csak a vége.. :S
Anitával és Kittivel ültem :D
Jó volt:P kép Kitti hajáról..amit ..khmm.. én csináltam unalmamban..xD->

Facebook->
- Kovács Erika : Héé, Brigi. Te fodrász leszel?:O:'D
-Én: Nanááá[ ezt csillogó szemekkel mondtam *-* ]

Kitti Kincső Kis haja Nusii kezelés után..XD
addtovább a hülyeséget te is 3embernek.. :) én már megtettem:D♥
Hozzáadva 9 perce · · · Leszarom


    • Kovács Erika Fizika-Kémia Előadó :D
      Uncsi film na meg az az Atya vagy ki a faszom -.-"
      Jó kép lett.:P
      Kitti haja meg szuper lett.:D

      7 perce · · 1 személyBetöltés...

    • Brigitta Nusii Tóth a legjobb hely(Y)XD
      sztm tök jó volt.. :'D csak a vége:S
      Tudom *-*
      Azt is tudom én csináltam *-*XD

      5 perce ·

    • Kovács Erika De büszke valaki magáraa.:D
      5 perce ·

Nincsenek megjegyzések: