2010. november 6., szombat

Nem megy az írás. nagyon fáj, hogy nem lehetek velük:/ de Niki nagyon szépen leírta(remélem nem gond, hogy kimásoltam)(L)


Okt 30. :D
Már egy hónapja erre napra vártam / vártuk.
Annyira imádtam ezt a napot.  :DDDDDDD
Szigethalomról jött le Brigiii. (LL) és Mucus. de ő nemképes hozzámse szólni..:/ picit összevesztünk.
Orosházáról is jöttek le jófej embeerkék. Zsolti, Bence, Hunor. Amikor a Centerbe megláttuk őket a 3. emeletről, hogy sétálnak ott a földszinten elkezdtünk kiabálni h “ZSOLTIII.” nagyonbírtam.XD szerencse h a security süket.
És Bajbooval is találkoztam.
Kolbász Fesztivál volt. :DxDD Oda is kinéztünk, meg hát elvoltunk úgy alapjába is.
Rajtam egy cicanaci szerű nadrág volt ami kurva vékony, egy hosszú ujjú felső, és egy bőrdzseki, és converse. belefagytam.:||| nagyon hideg volt. Biztos lebetegszek. Nem érdekel, értük megérte.
Remélem lesz még sok ilyen nap. VELETEK.

Okt 31. :D
Megint mentünk Csabára. [brigi,csibi,mucus,én.] : D ott taliztunk Barbival, Danival, Norbival, Zolikával, Bencével. Sokan voltunk, de úgy a jó. :)) Először bementünk a CsabaCenterbe. Brigivel a NewYorker-be felpróbáltunk egy ilyen mikulásos fehérneműt.xDD [leszróla kép. ] :D Utána sétállgattunk, elvoltunk. :D Fesztiválon felültünk egy ilyen vidámparkos cuccosra. Fogalmam sincs minek hívják. [majd teszek ki képet róla.] Na, azon a szaron majdnem hánytam, de nagyon élveztem. :”DD
Utána visszamentünk Békésre. : D És a koleszba még baromkodtunk.

Nov 1.
8.-ra már mentünk Brigiékhez a koleszba. :D tiszta kómásan. de segááz.XD
Ott punynadtunk, bezsélgettünk, meg ilyenek.:D
Végül eljött az idő..  Brigiék haza indultak.
Nagyon nehéz volt a búcsúzás. Úgy mint a legutóbbi búcsúzkodásnál is elsírtam magamat..:/ Cink? :$ Annyira nem akartam hogy vissza menjenek Szigethalomra..DE ha minden igaz akkor velük szilveszterezünk majd. :DDDDD
IMÁÁÁÁDTAAM ezt a 3 napot. < 3 Sosem felejtem el. Örök emlék marad.:$

:)(Ł)

Nikis.:$(Ł)

Nincsenek megjegyzések: