2010. november 13., szombat

mégis leírok azért valamit:)

Szombat:
Hát úgy kezdődött, hogy nagyon csúnya időpontban kellett kelni..>.<
Aztán mentünk Ádámért.(:
Mikor elindultunk én asszem bealudtam.. Ádám meg gondolom nem tudom mit csinált:'D
majd MEGÉRKEZTÜNK :DDD
Az a tali elég viccesre sikeredett.. főleg, hogy Ádám bezárt a wc-be és mikor Niki és Balázs megérkezett ők engedtek ki.. és nem köszöntem nekiki mikor kijutottam:$ hanem neki estem Ádámnak..XD:$
aztán mentünk be csabára:) ott taliztunk egy idő után Danival, Barbival, Norbival, Zolival, Bencével :D(L)
meg este Zsoltival, Bencével és Hunorral :)(L)
Jó volt látni végre bátyust élőbe:D(L)
 [ azért az a több órás rosszul lét se volt semmi :/ Niki, Barbi, Ádám.remélem titok marad... :/]

Vasárnap:
Délelött nem volt megbeszélve program.. :S

ebéd az Balázséknál volt :)
[ még lesznek ám bajok a kolbászos poén miatt :T ]
Ádám hülye poénjain kívül, tök jóó volt:D
Végre Ákoskázhattam (LL) [ ezis magyaros lett.. ] ajj én úgy szeressem Ákoskát. *.*
aztánaztán... ja igen.. jött Viki :DD(L) kaptam tőle névnapi ajándékot:) amit mégegyszer köszönöm:)(LL)
onnan kolesz:DD ott is elvoltunk ám:'D lakkozás.. meg ablak. :D
Niki is megérkezett:D olyan jóó volt :) tőle megkaptam a szerelmetes levelem :$(LL) énis oda adtam neki :$(L)
utána csaba volt megint:D majd Katicáázás:D(LL) onnan meg koleszz:DD

PervezTeam. együtt élőbe:D(LL)
Volt ott ruha bemutató..xD:$$
Aztán menni kellett:/ haz vittük a gyerekeket az oviból :'D pedig olyan jó lett volna még együtt lenni:/
Balázs és a jobbra..XD [ azóta is emlegetve van ez a mozdulat..xd :D ]
Másnap reggel 8-ra beszéltünk meg a talit:)
Niki itt is volt:DD
Balázs és Dani késett:T de nem bajj az a fő, hogy jöttek:D
Ott olyan dolgok történtek.. o.OXD
-katicázáás.
-evés, ivás
-képek
-zenék
-pakolás, takarítás.. xd
Ádám erőteljesen koncentrál. xD

Punnyadós.. :)

Balázs legjobb barátja :D

   
Danika játszik.. :'D

Aztán jött a búcsú pillanat.. :'(

Szeretlek tieket.(LLL)


Nagyon jó volt veletek :DD(LL)
Remélem sok lesz még az ilyen napokból:)
Szilveszter.(yn):)

Nincsenek megjegyzések: