2011. március 27., vasárnap

Anya és a drága szomszéd enyhén voltak el..XDD

Jóóreggelt. =D
Reggeli panaszok..: fejfájás, szédülés, Enyhe hányinger. =D Jóó volt a tegnapeste.

És akkor lassan indulás melobaa. =D
    • Brigitta Anya Tóth jahh, akkor Te voltál aki nem talált haza hajnalban és nálunk verted az ajtót, hogy Anya engedj be. :))))))))))))))))))
      kb. egy órája · 
    • Ibolya Tóth Dee mégsem engedtél be pedig be feküdtem volnaa. xD
      kb. egy órája · 
    • Brigitta Anya Tóth azért mert benéztem a szomszéd szobába és a gyermekem ott aludt, és azt hittem halucináltam ezért visszafeküdtem. Tudod aki nem kitartó nem ér el semmit. :)))))))))))) max a bokáját :D
      kb. egy órája · 
    • Ibolya Tóth xD azt elértem elég hamar segre hupantam. xD
      kb. egy órája · 
    • Brigitta Anya Tóth ja akkor az a nagy kékfolt a seggeden xd
      kb. egy órája ·  ·  1 személy
    • Ibolya Tóth Jujjj te hol láttad:$
      kb. egy órája · 
    • Brigitta Anya Tóth titok
      kb. egy órája ·  ·  1 személy
    • Ibolya Tóth ‎:$
      kb. egy órája · 
    • Brigitta Anya Tóth úgy döntöttem mégsem titok
      kb. egy órája · 
    • Brigitta Anya Tóth a lány mondta, hogy mutogattad neki XD
      kb. egy órája · 
    • Ibolya Tóth ez nem igazle tépte a nadrágom. xd
      59 perce ·  ·  1 személy
    • Brigitta Anya Tóth akkor most már értem miért szaladgáltál pucéron az udvaron
      58 perce ·  ·  1 személy
    • Ibolya Tóth Neee xD
      56 perce ·  ·  1 személy
    • Brigitta Anya Tóth megkegyelmezek, pusza, de nagyon jól esett
      55 perce · 

Nincsenek megjegyzések: