2011. március 25., péntek

icikepicikesorocskák :$ & Cuncillaboy.

Icipicikesorok.:

Úristen. ilyen nincs.!! esküszöm a fiúk sokkal normálisabbak, mint a lányok.! vagyis sokkal jobban szeretek velük lenni :) Tomi.(L) Norbika.(L) Máté.(L) Gábor.(L) velük már egy jó ideje töretlen a barátságom.. :D
Olyan hülyéék *-* behalok néha miket nem mondanak. :'D
Tomival is épp most beszélgetek és így elszállt az ihlet. de azért másolok 1-2 sorunkat msn-ről nektek ->
1.                            g    r    a    d    E`.     üzenete (21:41):
*blogon kérdésed
*Mi lehet a megoldás az iskolában?
*PANKRÁCIÓÓ:D
 
2.     η    υsιιι    .~   [márc.12.*-* ] ˙ üzenete (21:44):
*de elötte mielött még leírok mindent befekszek az alá a csap alá amelyikből vodkaa folyííík:H
                            g    r    a    d    E`.     üzenete (21:45):
*félreérthető.:D
    η    υsιιι    .~   [márc.12.*-*<3 ] ˙ üzenete (21:45):
*de ne kell félreérteni.@@
                            g    r    a    d    E`.     üzenete (21:45):
*csak mondom..:D
nemvagyunkbetgek.áhhdehogyis.:'D

Gábor: szerintem csak ő érti azt amikor a "khm"-öt mutogatom...xdd

Norbika: ő a pasis dolgaimról tud 1-2 dolgot :|| én is egy pár csajozós dolgáról, szóval mindent megbeszélünk..xdd

Máté: hát vele az másfél év amit kihúztam egy padba :D legjobb padtárs.:D

Persze ott van még Marci, Ricsike, Norbi, Dávid, Jani, Sonny, stb. [ túlsokanvannak. ] velük is elvagyok azért :) főleg Marcival és Ricsikével  "beszélgetek". Ricsike elég érthető, hisz róla már jópáran hallottak :'D Marciról már kevesebben hallhattak. : 'D
[ Őszintén megvallom nem s tudom már, hogy mikor kezdtem "ismerkedni-barátkozni" a Marcival. :O
( ki minek veszi, mivel az eddigi 7 év alatt 1-2 szia. aztán csőő. :S ) ] de majd szerintem lesz még róla pár bejegyzés.



Cuncillaboy.:
Telnek a hetek-napok-órák-percek-másodpercek....
Lassan lejár az ideje.. és ő ezt még nem is tudja : O mától kezdve már csak két hete van... : DD
 és olyan hülye :/ méghogy ő már nem számít?:// ;hát nem hiszem.. :)
fuuh. remélem kibírom majd, amit Tomikának mondtam xd de ha nem, háát segááz. :'D



Újra péntek, megint vége egy hétnek, de a nélküled eltöltött napok semmit nem érnek.Értelmetlen mondatok, elharapott szótagok, minden szóban hazudok: kössz, jól vagyok...♥

Nincsenek megjegyzések: