2011. március 27., vasárnap

III.26.

Ma reggel 11-.57 kor keltem..:)  olyan ügyes vagyok *-*
Egész nap csak táncoltam meg rendet csináltam. :'D-_-
___

Féészre ugye kiraktam azt a 30 lájkos izéét. és vagy 40 lájk jött össze -_-
Az a gusztustalan féreg is belájokolta aki a meszes vödröt fejelgeti, ha ide-oda tolja a picsáját-_-na mind1. :D miatta nem fogom betartani azt, hogy nem megyek fel 1 hétig féészre:'D
___

Ma Balázs enyhén égette be magát fészen amúgy ->

___

Egoistaa*.*

 
___

Este: Norbert Kelemennel perverzkedtünk kicsit :'D
Enimölök+Norbi+Nusii= gruppen. xddd
már hiányzott ez a hülyeség :) úgy szeretek Norbival hülyülni:) elfeledtett mindent velem arra a kis időre :)(L)
belső orgazmus.xdd nagyon bolond :'D én meg-> miótanemláttalaknagyonmegizmosodtáál o.O xdddjajj és holnap folytatáás :DDDDD
de már látni akarom élőbe is, hiányzik nagyon :/(L)


___

Facebook:D Trixivel épp olyat játszunk, hogy megjelöltem egy post-omban és ott beszélgetünk..xDD 1000 komit szeretnénk elérni *_* eddig 885-nél tartunk *-* xddd Ádám és Szilárd is segített mondjuk:'D(L)
amúgy segázos téma az is, hogy ott dicsérgetjük magunkat, hogy milyen jók vagyunk..XDD
Úristen miközbe írogatoik, meg lett az 1000 :DD sőt még több :DDD de mára már abba hagytuk, este megint folytatjuk:DD(LL)

mára ennyi pucsipáskacook. :)

Nincsenek megjegyzések: