2011. március 29., kedd

III.29.

Suliba semmi nem volt már megint -_-'
vagyis Gábor-Szili-Balázs enyhén be voltak kattanva..xdd megint egy csomó hülyeséget összehordtunk..><
meg. hát. izéé.tesi öltözőő:$

___
Trixivel sétálgatok a suliba..xdd erre Lali bácsi szembe jön velünk, ilyet szól: mivan csodálatosak?:)) hááh.jót röhögtünk :DD
amúgy tudjuk :$$$
___
Jajj o.O Bogii ilyet szól -> sziaaa tesaaa. |g*cii.xdd én azt hittem, hogy ott fogok összeesni..( fun fun fun :'D )
___
ajj legyen már péntek *_* Kittivel kicsit leszünk 'összeöltözve' remélhetőleg..xdd
___

park.>
Marci megint hisztis picsát játszott az elején..xdd de még mindig nem tudom miért.-_-
MarcinakaZipZarja.*___________*
Eszti-~; Farok-Szíív törés. :/// csöcsösrágóó- nincs zsebem :||||
[amúgy úgy tudtam, hogy ezt is elérem :'D]

CSAK Marci kedvéért.xdd-> megharaptam az ujját *-* háá:'D [ miamásik.miamásik?nemtudommár.:| nem rád figyeltem:$]

khm:$ szeretet van ugye tudod?xdd

____


na most elárulom miért írtam ki ezt a megfigyeléses izéét :'D
Norbi akkor jelölt be ismerősnek féészen :'D és khm. jutott eszembe, hogy izéé rögtön mindent elmond egyeseknek. xdd na basszus. semmit az égadta világon nem tévedtem :'DDD hát nem mondta neki, hogy olvassa a blogom..-_-xdd





Amúgy ki a jó, na ki a jó már megint?:$$ igen én :'D

___
Szeretem ha úgy "dicsérgetsz", hogy azt hiszed nem tudom, hogy rólam van szó bogaram. :) legközelebb tényleg balhét csinálok*-* még jó, hogy minden nap látlak.;)

szerintem este még írok:$$ puszipáskacok addig is :)

Nincsenek megjegyzések: